Saturday, February 24, 2018

INAIDAMIA : CARA PEMAKAIAN

Eh! Eh!
" Sis! kenapa eh sy pakai inai tak nampak merah mcm dalam gmbar eh?? "

Meh, admin nak shara sikit info dengan korang semua..
Baca dan faham kan ye!
==========================================

Cara-cara nak bancuh inai :-

1. Bancuh inai serbuk dgn air teh pekat (1 gelas).
2. Masukkan air perahan limau nipis (1-5 biji).
3. Titiskan minayk zaitun (option).
4. Kacau bancuhan sehingga sebati.
5. Peram bancuhan inai selama 40 minit atau semalaman.

Nak pakai, kene ikut cara betul. Sama macam kita guna produk penjagaan kulit. Ikut cara yang betul baru dapat hasil memuaskan ye dak?

AND one more thing you olls kena tahu :-
================================

Lain orang lain hasil warna inai nya. Reaksi inai dipengaruhi oleh :

✔ Suhu tubuh
✔ Jenis kulit
✔ Warna kulit
✔ Cuaca semasa
✔ Tempoh pemakaian

Haa..jarang la dapat feedback yang kata tak menjadi bila betoi-betoi ikut cara di atas!

Nak cuba www.wasap.my/601159349373






Wednesday, February 7, 2018

MARY JARDIN : KULIT LEMBUT MACAM BABY

💗 Assalamualaikum 💗



" Kulit terasa lembut lepas consume facial soap MJ ni..Best sangat! "

Siapa sangka semua wanita mampu memiliki sabun organik serba mewah ini. Terasa sangat best bila dah guna sabun ni. 

Sabun organik handmada ni dirumuskan khas hasil daripada resipi tradisional yang mampu melembapkan tekstur kulit. Ia dapat membersihkan segala kotoran jauh ke dalam liang-liang pori kulit dan dapat mengurangkan minyak yang berlebihan di dalam lapisan kulit. Ini menjadikan kulit terasa lembut dan kelihatan licin, besih dan berser-seri. 

Sabun anti-jerawat ini mengandungi exfoliant semulajadi dan organik untuk mencegah jerawat berminyak, merwat kulit kusam. Kulit kita yang asalnya kelihatan tidak bermaya dan sensitif akan pulih menjadi segar dan bebas cela. 

Pernah tak korang sedar yang wajah kita bebas terdedah dengan persekitaran sepanjang hari dan seringkali tidak dapat penjagaan yang rapi dari kita??

Harus diingatkan, luangkan masa seminit dua belai kulit anda. Bersihkan wajah anda selepas penggunaan mekap. Cucilah muka setiap kali sebelum tidur jika kamu semua sayangkan kulit muka. 

Nak kelihatan cantik dan jelita, Dapatkan Facial Soap MJ sekarang.

Untuk fast reply 👉 www.wasap.my/601159349373 👈