Wednesday, February 7, 2018

MARY JARDIN : KULIT LEMBUT MACAM BABY

πŸ’— Assalamualaikum πŸ’—



" Kulit terasa lembut lepas consume facial soap MJ ni..Best sangat! "

Siapa sangka semua wanita mampu memiliki sabun organik serba mewah ini. Terasa sangat best bila dah guna sabun ni. 

Sabun organik handmada ni dirumuskan khas hasil daripada resipi tradisional yang mampu melembapkan tekstur kulit. Ia dapat membersihkan segala kotoran jauh ke dalam liang-liang pori kulit dan dapat mengurangkan minyak yang berlebihan di dalam lapisan kulit. Ini menjadikan kulit terasa lembut dan kelihatan licin, besih dan berser-seri. 

Sabun anti-jerawat ini mengandungi exfoliant semulajadi dan organik untuk mencegah jerawat berminyak, merwat kulit kusam. Kulit kita yang asalnya kelihatan tidak bermaya dan sensitif akan pulih menjadi segar dan bebas cela. 

Pernah tak korang sedar yang wajah kita bebas terdedah dengan persekitaran sepanjang hari dan seringkali tidak dapat penjagaan yang rapi dari kita??

Harus diingatkan, luangkan masa seminit dua belai kulit anda. Bersihkan wajah anda selepas penggunaan mekap. Cucilah muka setiap kali sebelum tidur jika kamu semua sayangkan kulit muka. 

Nak kelihatan cantik dan jelita, Dapatkan Facial Soap MJ sekarang.

Untuk fast reply πŸ‘‰ www.wasap.my/601159349373 πŸ‘ˆ

INAIDAMIA : INAI KAMI INAI ASLI

πŸ’— Assalamualaikum πŸ’—

Nak bagi penerangan sikit dengan inai kami. Ni admin nak bagi tau inai kami inai asli ok! Tak dak hitam ke putih ke pink...inai kami inai merah asli. Memang di adun dan diproses dengan daun inai.

Ni perbezaan Inai Celup Daun dan Inai Celup Segera.




πŸ‘‰Inai Celup Daun πŸ‘ˆ
==================

Bancuhan dari inai daun yang dah diserbukkan. Bau harum daun inai serta bebas bahan kimia. Cara pakai pun ambil masa yang lama untuk dapatkan kesan merah menyala dan warna tahan lama. Pendek kata sama macam kita pakai inai daun tumbuk @ giling tu. 


πŸ‘‰Inai Celup Segera πŸ‘ˆ
===================

Bancuhan dari campuran pewarna makanan dan bebas bahan kimia. Cara pakai yang mudah hanya 5-10 minit dah dapat hasil merah menawan. Tapi sayang inai ni cepat pudar dan sesuai sangat untuk customer yang tak suka pakai inai lama2.


Kesimpulannya dua2 inai best. Nak cepat merah amik celup segera, nak warna tahan lama dan bau daun inai amik celup daun asli. Kita jual je, pilihan kat tangan anda.